چهارشنبه 22 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلفن شخصی ميرحسين موسوی را هم مصادره کرده اند

کلمه ـ پس از اشغال وغصب خانه و تبديل آن به زندان و نيز خروج بسياری از وسايل شخصی و اسناد و مدارک نخست وزير دوران دفاع مقدس امروز مشخص شد که حتی شماره موبايل شخصی ميرحسين موسوی از طرف نهادهای امنيتيبدون اطلاع به ايشان يا حتی فرزندان، واگذار شده است.

به گزارش کلمه، درحمله به خانه مهندس موسوی در اواخر بهمن ۱۳۸۹ تعدادی دستگاه تلفن همراه، لپتاب و وسايل شخصی و اسناد ونيز نوشته هاو اسنادی ما حصل يک عمر فعاليت علمی اين دو يار جنبش سبز، بدون توجه به اعتراض صاحبخانه به خارج از منزل منتقل شد که جز تابلوهای نقاشی (آنهم پس از يک سال و خوردی از زمان توقيف آثار و انتشار ويديويی از موسوی درباره نقاشی ها که کليه ان تابلوها را نشان می‌داد) بقيه، هيچ يک عودت نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال خط تلفن همراه اصلی و شخصی ميرحسين موسوی نيز که در روزهای قبل از۲۵ بهمن ۸۹ توسط نهادهای مربوطه قطع شده بودو در مدت اين سه سال نيز قطع بود از هفته پيش ناگهان وصل شده ودر اختيار يکی از نهادهای اجرايی برای استفاده قرار گرفته است.

اين مصادره در حالی صورت می‌گيرد که اين خط تلفن به نام شخص ميرحسين بوده وهزينه آن را نيز ميرحسين به صورت شخصی پرداخت می کرده است. (تا هنگام قطع شدن، قبض به نام ايشان صادر ميشده است)

اگرچه اين اقدام تنها يکی از دهها مورد تعرض به اموال و ايجاد محروميتها و ظلم ها به اقای موسوی است(کما اينکه حتی حقوق بازنشستگی وی قطع است) اما اين مساله نشانگر بی پروايی و خونسردی تام دست اندرکاران در تعدی آشکار به اموال شخصی است. اما نگرانی مهمتر ايجاد ابهام درمورد ساير وسايل و مدارک و اسناد ربوده شده از خانه است و اين سوال طرح شده است که آنها تا کنون به چه سرنوشتی دچار شده اند؟

گفتنی است شماره تلفن، نهادی که اين شماره به آنها واگذار شده است و نام و پست سازمانی شخصی که اين شماره را استفاده می کند در اختيار کلمه است و درصورت عدم رسيدگی مسوولين به اين مساله و تعيين وضعيت ساير اموال خارج شده از منزل، موارد با افکار عمومی در ميان گذاشته خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016