پنجشنبه 23 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عدم رسيدگی پزشکی به سعيد ماسوری به دنبال آسيب‌ديدگی پا

خبرگزاری هرانا - سعيد ماسوری زندانی سياسی زندان رجايی شهر کرج که در هنگام ورزش دچار آسيب ديدگی از ناحيه پا شده با بی‌توجهی بهداری زندان روبروست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه سعيد ماسوری هنگاه ورزش در هواخوری بند از ناحيه پا بشدت آسيب ديد و همبنديان که وی را جهت مداوا به بهداری زندان منتقل کردند با عدم رسيدگی پزشکی به اين زندانی سياسی رو برو شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



يک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: "سعيد هنگام ورزش واليبال از ناحيه پای راست بشدت آسيب ديد. زندانيان احتمال دادند که قوزک پای وی شکسته باشد. برای همين هم به بهداری منتقلش کردند. مسئولين بهداری حتی حاضر نشده از پای وی عکس بگيرند و سعيد را بداخل بند بازگرداندند. اکنون که دو روز از اين ماجرا گذشته وضع پای وی بد‌تر از قبل شده است و سعيد حتی نمی‌تواند روی پای خود راه برود."

سعيد ماسوری در دی ماه سال ۱۳۷۹ به همراه غلام حسين کلبی به اتهام رابطه با سازمان مجاهدين خلق در شهرستان دزفول بازداشت و تا اين لحظه را بدون هيچ‌گونه مرخصی در بازداشت‌گاه اداره اطلاعات اهواز، اوين و رجايی شهر سپری کرده است.

نامبرده در سال ۱۳۸۱ و در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد ولی در ‌‌نهايت حکم وی به حبس ابد تقليل پيدا کرد.

سعيد ماسوری از زمان دستگيری مدت ۱۴ ماه را در سلول انفرادی اداره اطلاعات اهواز سپری کرد و سپس او را به بند ۲۰۹ زندان اوين انتقال دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016