پنجشنبه 23 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن نصر‌الله: مسئله اصلی ما فلسطين است، در سوريه می‌مانيم

ايسنا ـ سيد حسن نصرالله با حضور در جمع عزاداران حسينی با بيان اين که سوريه آغوش و پشتيبان مقاومت است، بر پايبندی خود به جريان مقاومت تاکيد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از شبکه الميادين، سيد حسن نصرالله، دبير کل حزب الله لبنان امروز( پنج شنبه) در روز عاشورای حسينی خاطر نشان کرد: ما تاکيد می‌کنيم که با هرگونه طرحی جهت تقسيم کشورهای عربی و اسلامی مخالف هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: جريان مقاومت در سال ۲۰۰۰ کشور را آزاد ساخت، اما دشمنان همچنان وجود دارند.

دبير کل حزب الله لبنان عنوان داشت که سوريه آغوش و پشتيبان مقاومت است.

سيد حسن نصرالله افزود: با وجود اختلافات بر وحدت ملی خود تاکيد می‌کنيم.

وی اظهار کرد: هرکس که مسئله خروج ما از سوريه را جهت تشکيل دولت مطرح کند، از يک شرط غير قابل اجرا سخن گفته است، ما لبنان و سوريه و محور مقاومت را با چند کرسی در پارلمان معامله نمی‌کنيم.

سيد حسن نصرالله عنوان داشت: مشکل تکفيری‌ها با تمام مسلمانان است و اين امر دليل اقدامات عليه اهل تسنن و تشيع در تمام جهان است.

وی تصريح کرد: همان‌طور که چندين بار اعلام کرده‌ايم، حضور ما در سوريه برای دفاع از لبنان، سوريه و فلسطين است و مقاومت با تمام خطراتی که با آن مواجه باشد، مقابله می‌کند.

سيد حسن نصر‌الله اظهار کرد: تا زمانی که لازم باشد، ما در سوريه می‌مانيم. مشکل اين است که در لبنان برخی تلاش می‌کنند تا مشکل را به يک علت تبديل کنند.

وی عنوان داشت: زمانی که خطرات استراتژيکی وجود دارد که ملت‌های منطقه را تهديد می‌کند، اين امر مهم‌تر از آن است که به عنوان يک معامله مطرح شود. ما از شما هيچ سرپوشی برای مقاومت نخواسته‌ايم و نخواهيم خواست.

دبيرکل حزب‌الله لبنان گفت: پايبندی به مقاومت به عنوان راه اصلی برای محافظت از کشورمان و منابع کشورمان است.

وی تصريح کرد: برخی در لبنان همواره از مقاومت فرانسه و اين که اين مقاومت سلاح‌هايش را بر زمين گذاشت، سخن می‌گويند. اما اين امر را فراموش می‌کنند که مقاومت فرانسه پس از اين که تهديدها عليه آن از بين رفت، پايان يافت، حال آن که دشمن لبنان همچنان وجود دارد و جاسوسی می‌کند و خود را برای جنگ آماده می‌سازد، آيا درست است که در چنين شرايطی ما ميدان را برای دشمن خالی کنيم.

سيد حسن نصر‌الله افزود: تا زمانی که دليل مقاومت وجود داشته باشد، مقاومت برای مقابله با تهديدهای اسرائيل باقی خواهد ماند.

وی تصريح کرد: بايد مسئله مرکزی فلسطين را به کشورهای عربی يادآوری کنيم و اينکه نبايد هيچ‌کس تحت هيچ شرايطی از اين مسئله شانه خالی کند و تمام مسلمانان بايد در کنار مردم فلسطين بمانند تا آن‌ها زمين و مقدسات خود را آزاد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016