جمعه 24 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهار امیدواری معاون اول رئیس‌جمهور نسبت به رفع حصر

جرس: یکی از عزاداران به آقای جهانگیری گفت: «ما میرمان را از شما می‌خواهیم، کی مهندس موسوی آزاد می‌شود.» مهندس جهانگیری هم گفتند: «حتما، انشالله آزاد می‌شود، ما داریم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. انشالله به زودی...»

بهروز شجاعی، روزنامه نگار در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: دیشب منزل آقا صادق خرازی، آقای مهندس جهانگیری هم تشریف آورده بودند، یکی از عزاداران که گویا از مشهد هم آمده بود به آقای جهانگیری گفت:« ما میرمان را از شما می‌خواهیم، کی مهندس موسوی آزاد می‌شود.» مهندس جهانگیری هم گفتند:« حتما، انشالله آزاد می‌شود، ما داریم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. انشالله به زودی...»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمن ماه سال ١٣٨٩ و پس از آنکه گروهی از مردم در پاسخ به خواست آقایان کروبی و موسوی در حمایت از حرکت اعتراضی در تونس و مصر، تظاهرات پراکنده‌ای را برگزار کردند، مقامات امنیتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را همراه با همسرانشان در حصر خانگی قرار دادند و تماس آنان را با جهان خارج قطع کردند.

خانم کروبی بعدا آزاد شد، آقای کروبی در یک آپارتمان به تنهایی در بازداشت قرار گرفته و آقای موسوی و همسرش در خانه مسکونی خود در بازداشت به سر می‌برند.

در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، بسیاری از رای دهندگان به امید رفع حصر به حسن روحانی رای دادند و پی گیری این خواسته حتی در اولین کنفرانس خبری پس از پیروزی روحانی، توسط یکی از روزنامه نگاران مطرح شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016