یکشنبه 26 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر جعفری: ما می‌دانیم آمریکا از حمله به ایران بیش از هر کشوری وحشت دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سال‌های 82 تا 86 ایران را محاصره کردند و قصد حمله مستقیم به کشور را داشتند گفت:‌ آمادگی کنونی نیرو‌های مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرلشکر محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس وحدت، انسجام و آمادگی نیروهای مردمی پشت سر مقام عظمای ولایت برای دفاع از این وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی حاکم بود و امروز نیز این موضوع با عمق بیشتر و توسعه یافته‌تر وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست همچنین اعتقادات و وحدت مردم نسبت به ولی فقیه خود دیگر ثابت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حمایت از ولایت فقیه امروز به یک باور عمومی در جامعه تبدیل شده است افزود: راهی که ولی فقیه ترسیم می‌کند قطعاً در راستای تحقق اهداف اسلامی و دستورات قرآنی و الهی است که به مردم دیندار و انقلابی ایران با گوش جان مطیع امر رهبر خود هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در سال‌های 82 تا 86 ایران را محاصره کردند و قصد حمله مستقیم به کشور را داشتند اما وقتی دیدند که ملت ایران مطیع امر رهبر خود است، ترسیدند و دم خود را روی کول خود گذاشته و فرار کردند.

جعفری ادامه داد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند گزینه نظامی روی میز است دروغ است. آمریکایی‌ها نمی‌دانند که ما می‌دانیم آنها از حمله به ایران بیش از هر کشوری وحشت دارند و قطعاً چنین خیالی در ذهن دولتمردان آمریکایی وجود ندارد ولی به هر حال به عنوان ابزار سیاسی آن را مطرح می‌کنند.

وی به اقوام مختلف ایران اشاره کرد و گفت: اقوام مختلف کشور از جمله اقوام عرب دشت آزادگان که از نزدیک شاهد دلاوری‌ها و همکاری آنها با رزمندگان منطقه بودند رشادت‌های بسیاری در دوران جنگ تحمیلی آفریدند که مایه افتخار این شهرستان است.

فرمانده سپاه پاسداران کل کشور افزود: پایداری و استقامت عشایر در سراسر مرز ایران اسلامی توسط اقوام عرب، لر و کرد ادامه داشته است و خدا را شکر می‌کنیم که چنین وحدتی امروز در همه اقوام ایرانی به خصوص منطقه خوزستان و دشت آزادگان وجود دارد.

وی در پایان گفت: امنیت دینی و تعصبی که عشایر عرب خوزستان نسبت به خاک خود و جمهوری اسلامی دارند باعث شده است که علی‌رغم تمام سختی‌هایی که در منطقه دارند مشکلات را تحمل کرده و وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016