شنبه 9 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: واکنش‌ها به مداخله نظامی آمريکا فراتر از مرزهای سوريه خواهد بود

مهر ـ سرلشکر جعفری با بيان اينکه تصور آمريکا از توانايی محدودسازی مداخله نظامی در سوريه توهمی بيش نيست، واکنش ها فراتر از مرزهای سوريه خواهد بود، گفت: جنگ در کنار رژيم صهيونيستی پتانسيل انتقال بحران به درون اين رژيم را تشديد می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشيه جلسه شورای عالی امنيت ملی، با اشاره به تهديدهای اخير آمريکا مبنی بر حمله نظامی به سوريه گفت: آشکار شدن علايم ناکامی سردمداران کاخ سفيد در ائتلاف سازی مورد نظر برای جنگ افروزی جديد در منطقه، آمريکايی ها را به اتخاذ موضع مداخله و حمله نظامی محدود به سوريه وا داشته است.

وی افزود: در عين حال کسانی که در اين مداخله با آمريکا مشارکت نمايند دچار بحران های زودرس در امنيت ملی خود خواهند شد.

سرلشکر جعفری با بيان اينکه "جنگ و ناامنی پديده هايی سيال و غير قابل کنترل هستند" تأکيد کرد: جنگ در کنار رژيم صهيونيستی پتانسيل انتقال بحران به درون اين رژيم را تشديد می کند.

عضو شورای عالی امنيت ملی با هشدار به جنگ افروزان برای تفکر درباره پيامدهای لشکرکشی های گذشته به کشورهای اسلامی منطقه و عبرت گرفتن از تجربه عراق و افغانستان گفت: همانگونه که مداخله ی آمريکا در جهان اسلام تا به امروز موجب توسعه افراط گرايی، خشونت و تروريسم شده است تهاجم به سوريه نيز روند توسعه افراط گرايی را تشديد خواهد کرد و به مانند افغانستان و عراق جز رنج، محنت، آوارگی و کشتار مردم بی گناه نتيجه‌ای نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016