دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رییس جمهوری فرانسه به دیدار محمود عباس رفت

يورونيوز ـ فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه در ادامه سفر خود به اسرائیل و اراضی فلسطینی روز دوشنبه برای دیدار محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی به رام الله رفت. آقای اولاند ابتدا به آرامگاه یاسر عرفات، رهبر تاریخی فلسطینیان رفت و در اقدامی نمادین تاج گلی به مقبره او نثار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است پس از گفتگو با محمود عباس و پرداختن به موضوع مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطینیان، در بعدازظهر دوشنبه آقای اولاند در کنست، پارلمان اسرائيل، سخنرانی کند.

روز یکشنبه نیز رییس جمهوری فرانسه به همراه شماری از مقامات فرانسوی و اسرائیلی از موزه «یاد واشم» که به یاد یهودیان قتل عام شده در جنگ جهانی دوم بنا شده، دیدار کرد و مشعل آنرا بر افروخت.

در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای ایران با گروه پنج بعلاوه یک در ژنو، مقامات اسرائیلی استقبال کم سابقه ای از آقای اولاند به عمل آوردند و او را «دوست نزدیک» این کشور خواندند. فرانسوا اولاند نیز پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، شرایط سختگیرانه ای برای توافق هسته ای با ایران تعیین کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016