پنجشنبه 30 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک کشته و شش زخمی در نتيجه تحصن کشاورزان در جاده های پاريس

يورونيوز ـ وزير حمل و نقل فرانسه خواستار پايان فوری تحصن کشاورزان در جاده های اطراف پاريس شد.

اين اقدام فردريک کوويلير، وزير حمل و نقل فرانسه پس از آن صورت گرفت گه کشاورزان فرانسوی در اعتراض به سياستهای دولت در حوزه کشاورزی به همراه ماشين های کشاورزی جاده های اطراف پاريس را مسدود کردند. آنچه موجب بروز دو تصادف شد و در يکی از اين تصادف ها يک تن کشته و در ديگری ۶ تن زخمی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کشاورزان می گويند يارانه های بخش کشاورزی در فرانسه کمتر از ديگر کشورهای اروپايی است حال آنکه آنان ماليات بيشتری می پردازند.

اوليويه گوسو، سخنگوی کشاورزان می گويد: «ما به مناسبت هايی جاده ها را می بنديم. دوازده سال پيش هم اين کار را در اطراف پاريس کرديم. قراری با وزير کشاورزی داريم. اگر به خواسته مان نرسيم، اعتراضاتمان را تا ۱۰ دسامبر زمان امضای اصلاحات کشاورزی را شدت خواهيم بخشيد.

در پاسخ به فراخوان دو سازمان مدافع حقوق کشاورزان (فدراسيون اصناف کشاورزی استان ايل دو فرانس و شاخه منطقه ای جوانان اتحاديه کشاورزان) مبنی بر بستن جاده های پاريس، کشاورزان از سحرگاه پنجشنبه جاده های جنوب و غرب پايتخت را بستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016