یکشنبه 3 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: تورم ۴ درصد کاهش يافته است

ايسنا ـ استاندار تهران در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فرمانداری شهرستان ملارد، گفت: تورم از ابتدای تصدی دولت يازدهم تاکنون ۴درصد کاهش و نرخ ارز و سکه شيب نزولی داشته است.

به گزارش سرويس «شهری» ايسنا، سيد حسين هاشمی افزود: مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، رويکرد تغيير را انتخاب کردند و دولت نيز با پشتوانه رأی مردم در مذاکرات هسته‌ای شرکت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: امروز بيش از هر زمان ديگری کشور از موضع عزت و اقتدار در عرصه بين‌المللی قرار دارد و اين عزت را مرهون عاشورا و قيام سيدالشهداء(ع)هستيم. امروز جمهوری اسلامی ايران به تنهايی با ۶ قدرت دنيا بر سر يک ميز نشسته ذره‌ای از حقوق ملت ايران عقب‌نشينی نمی‌کند و اين جز اقتدار و عزت برای کشور، ارمغان ديگری ندارد.

رئيس شورای اداری استان تهران اعلام کرد: دولت همواره خود را به اطلاع‌رسانی درست و صحيح به مردم تعهد می‌داند و نبايد به مردم آدرس و اطلاعات غلط بدهيم. در طول بيش از ۳۰ سال که در مديريت ارشد کشور حضور داشتم هرگز از مسير اعتدال خارج نشده‌ام و فرماندارانی که در استان انتخاب می‌شوند بايد دارای مشی اعتدالی‌گرايی باشند.

استاندار تهران افزود: معتقدم که در فضای نقد سازنده پيشرفت حاصل می‌شود و از نقد سازنده استقبال می‌کنم و اساساً تضارب آراء و افکار باعث رشد و بالندگی در جامعه می‌شود.

هاشمی افزود: با جلساتی که با رئيس جمهور، معاون اول و وزير کشور داشته‌ام مشکلات استان را مطرح کرديم و واقعاً بودجه‌ای که به تهران تخصيص می‌يابد به هيچ‌وجه متناسب با جايگاه و درآمدهای استان نيست و درصدد هستيم که براساس شاخص‌ها، بودجه تهران را تخصيص دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016