یکشنبه 3 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلار ۲۹۴۰ تومان شد

ايلنا ـ رييس اتحاديه طلا و جواهر تهران از کاهش نرخ طلا و ارز در بازار خبر داد.

احمد وفادار، رييس اتحاديه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اشار ه به واکنش بازار به انتشار اخبار مثبت مذاکرات ژنو اظهار داشت: هم‌اکنون فروشنده در بازار بيشتر از خريدار شده است،؛ ضمن اين‌که بهای دلار در بازار به ۲۹۴۰ تومان رسيده در حالی است که چند ساعت پيش تا ۲۹۲۰ نيز رسيده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با اشاره به نرخ انواع سکه در بازار افزود: در بازار امروز سکه تمام طرح جديد و قديم به صورت يکسان با بهای ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود،‌ همچنين نرخ نيم سکه ۴۴۶ هزار تومان و ربع سکه ۲۵۶ هزار تومان است و سکه های يک گرمی نيز با قيمت ۱۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

اکنون هر اونس طلای جهانی با نرخ ۱۲۴۴ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عيار با نرخ ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان قيمت گذاری شده و معامله می شود.

وفادار در خاتمه گفت: البته نمی‌توان به اين قيمت ها اميدوار بود اين نرخ ها به‌دليل اخبار داغی است که منتشر شده و بازار به آن واکنش نشان داده اما نرخ های واقعی فردا تعيين می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016