چهارشنبه 13 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۶ فعال سايبری در کرمان دستگير شدند

کرمان - خبرگزاری مهر: معاون دادستان کرمان گفت: با تلاش سازمان اطلاعات سپاه کرمان ۱۶ نفر از فعالان سايبری مرتبط با بيگانگان، شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قربانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: اتهام اين افراد که در قالب يک شبکه پيچيده امنيتی- رسانه‌ای فعاليت می‌کردند، اقدام عليه امنيت ملی از طريق همکاری با شبکه های بيگانه و طراحی سايت و توليد محتوی برای سايت های ضد انقلاب به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مستندات جمع آوری شده و اطلاعات اوليه بدست آمده از بازجويی متهمين نشان دهنده و تصديق کننده کليه اتهامات وارده بر اين افراد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بيان داشت: فرد اصلی باند که با عنوان مدير شرکت، رهبری باند را بر عهده داشته است، شرکت در دوره های آموزشی وابسته به شبکه های رسانه ای بيگانه در کشور های ترکيه و مالزی را پرونده دارد.

اين مسئول قضايی يادآور شد: برقراری ارتباط با اعضای شبکه های رسانه ای معاند نظام اسلامی و طراحی و به روز رسانی سايت های آموزشی شهروند خبرنگار به سفارش شبکه های خبری غربی و دريافت بودجه از آنان از ديگر فعاليت های متهمين است.

قربانی اخذ سفارش از ضد انقلاب خارج نشين و طراحی سايت های اصلی ضد نظام مقدس اسلامی و سايت های مرتبط با فتنه ۸۸ را از ديگر فعاليت های اين باند ذکر کرد و اظهار داشت: اعضای اصلی اين باند ارتياط نزديک و همکاری زيادی با ضد انقلاب خارج نشين نيز داشته و خط و مشئ اصلی خود را از افراد فراری خارج نشين می گرفتند.

تحقيقات از دستگيرشدگان ادامه داشته و اين پرونده جهت سير تشريفات قانونی در شعبه ششم دادياری دادسرای کرمان در حال پيگيری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016