سه شنبه 19 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای نمايندگان خوزستان در اعتراض به بودجه ۹۳

مهر ـ نماينده دشت آزادگان در نطق ميان دستور خود اعلام کرد که نمايندگان استان خوزستان در اعتراض به لايحه بودجه۹۳ استعفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر صالحی نسب نماينده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در نطق ميان دستور خود در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با تشکر از تيم مذاکره کننده ايران در مذاکرات ژنو گفت: مردم ايران با حضور گسترده خود در انتخابات ولايتمداری خود را ثابت کردند و حماسه سياسی مورد نظر رهبری را خلق کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مردم چشم اميد به دولت تدبير و اميد دارند که بتواند با ارتباط با کشورهای جهان مشکلات را رفع کند.

اين نماينده مجلس در ادامه نطق خود به مشکلات مردم خوزستان و حوزه انتخابيه خود پرداخت و در پايان نطق خود نيز در اعتراض به لايحه بودجه ۹۳ اعلام کرد نمايندگان استان خوزستان در اعتراض به بودجه استعفا داده اند.

علت استعفا چيست؟
نائب رئيس مجمع نمايندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از استعفای ۱۸ نماينده استان خوزستان در مجلس و تقديم ان به هيات رئيسه مجلس خبر داد.

عبدالله تميمی اظهار کرد: طبق توافقات صورت گرفته قرار بود دولت در بودجه ۱۳۹۳ اعتبار خاص و ويژه ای برای رفع محروميتها و مشکلات شهرهای مختلف استان خوزستان پيش بينی کند که متاسفانه اين وعده در لايحه بودجه ۹۳ از سوی دولت محقق نشده است.

وی ادامه داد: همچنين در مدت اخير هيات دولت و شخص رييس جمهور هيچ واکنش قابل قبولی در خصوص توقف پروژه های انتقال آب از سرچشمه های کارون به ساير نقاط کشور که باعث نابودی کشاورزی اين استان می شود، نداشته اند؛ اين در حالی است که آنها در نشست با نمايندگان استان خوزستان وعده داده بودند اين طرح که نوعی خيانت به منافع ملی و مردم استان خوزستان به شمار می رود را متوقف کنند.

نماينده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: به دلايل پيش گفته، همه ۱۸ نماينده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه استعفای خود را تقديم هيات رئيسه مجلس کردند تا ثابت کنند همه يک صدا به دنبال تامين منافع مردم استان خوزستان هستند و در اين راه تعارفی با هيچکس ندارند.

تميمی افزود: در مدت اخير حقوق مردم خوزستان از سوی دولتهای گذشته ناديده گرفته شده است و اکنون وقت آن رسيده مسوولان به صورت جدی و ويژه به مطالبات به حق مردم خوزستان از جمله رفع محروميتها، عدم انتقال آب کارون و مقابله با مشکلات زيست محيطی از جمله گرد و غبار و بارش بارانهای اسيدی بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016