چهارشنبه 20 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت نامساعد علی اصغرغروی در زندان

ندای آزادی : بنا بر اظهار يکی از نزديکان دکتر سيد علی اصغر غروی نويسنده مقالۀ «امام پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی» که منجر به توقيف روزنامه بهار گشت، همسر وی، خانم طاهره عليزاده، با پيگيری‌های مکرر و مساعدت برخی مسؤولان پرونده، پس از يک ماه بازداشت موقت، موفق به جويا شدن احوال همسرش از طريق تماس تلفنی گشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ندای آزادی، در طی اين تماس محدود، دکتر غروی از تشديد ناراحتی سيستم عصبی، خواب رفتگی دست و پا و بی‌خوابی مستمر خود خبر داده‌ و اظهار نموده‌ است که علی‌رغم درد شديد در ناحيه کمر و گردن تاکنون از امکانات ابتدايی محروم بوده است. وی در پاسخ پرسش خانم عليزاده مبنی بر اينکه آيا داروهايتان را که همراه خود برديد در اختيار داريد، گفته ‌است به جای داروهای اصلی تجويز پزشک، داروهای جايگزين که متأسفانه تأثير چندانی در تسکين دردها نداشته، در اختيار ايشان قرار گرفته است!

نگرانی خانم عليزاده پس از اطلاع از وضعيت سلامت دکتر غروی و با توجه به اينکه وی بنا به اظهار مسؤولان پرونده، در بند ۲۰۹ زندان اوين و در سلول انفرادی بسر ‌برده، تشديد يافته است. همسر دکتر غروی علی‌رغم اينکه خود مبتلا به بيماريهای قلبی و عروقی و نوسان شديد فشار خون می‌باشد و در حال حاضر حالشان وخيم است، به جهت اعتقاد خود، روزهای متوالی است که به نيت آزادی همسرش، روزه‌دار می‌باشد. قرائن حاکی از ادامۀ بازداشت پس از اتمام بازداشت موقت يک ماهه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016