شنبه 4 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف انتشار روزنامه بهار

ايسنا ـ مسوولان روزنامه‌ی «بهار» اعلام کردند که اين روزنامه موقتا منتشر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه‌ی «بهار» چهارشنبه‌ی گذشته (اول آبان‌ماه) مقاله‌ای را با عنوان «امام؛ پيشوای سياسی و يا الگوی ايمانی؟» منتشر کرد و به‌دليل برخی مطالب آن، مجبور به عذرخواهی شد. اکنون نيز مسوولان اين روزنامه، با انتشار يک نامه از توقف انتشار «بهار» تا مدتی خبر داده‌اند.

متن نامه‌ی منتشرشده توسط روزنامه‌ی «بهار» به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«روزنامه بهار به‌مناسبت روز عيد غدير خم يادداشت وارده‌ای را با عنوان «امام؛ پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی» به‌دليل خطای فنی به چاپ رساند که متأسفانه موجب جريحه‌دار شدن روحيه مومنان حضرت علی (ع) شد. پس از آن مديريت روزنامه اقدام به عذرخواهی در چند رسانه و امروز (شنبه) اقدام به انتشار چند يادداشت در نقد مطلب مورد نظر نمود که نشان دهد تا نظرات مندرج در ياداشت آقای علی‌اصغر غروی به دور از مشی «بهار»، مديران، روزنامه‌نگاران و کارمندان آن است. اگرچه بر مردم عزيز فشار کاری و احتمال خطای غيرعمد پوشيده نيست (که اين نافی مسووليت نمی‌باشد) اما متأسفانه برخی از جريان‌های سياسی که فرصت را غنميت می‌شمارند، از فرصت به‌دست آمده استفاده‌های ديگری می‌کردند که تداوم آن دل مومنين راستين را بيشتر به درد می‌آورد.

از اين رو، روزنامه بهار در راستای تلطيف فضای جامعه و به‌دست آوردن دل مومنين راستين و واقعی اقدام به عدم انتشار موقت و چند روزه کرده و از همه‌ی خوانندگانش مجددا پوزش می‌خواهد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016