پنجشنبه 21 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد سيف زاده پس از جراحی به زندان رجايی شهر بازگشت

محمد سيف زاده، پس از عمل جراحی چشم به زندان رجايی شهر کرج بازگشت.

به گزارش خبرنگار کلمه، هفته گذشته چشم راست سيدمحمد سيف زاده عضو کانون وکلا و عضو ارشد کانون مدافعان حقوق بشر که اکنون در زندان رجايی شهر دوران حبس خود را می گذراند، در بيمارستان نور تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در هنگام بازگشت به زندان به علت سخت گيری های زياد و بی دليل ماموران نتوانست داروهای مورد نياز خويش را به همراه ببرد.

سيدمحمد سيف زاده در اين مدت طولانی زندان به بيماری های مختلف قلبی، ديسک کمر، آرتروز دست و پا و کمر و کم شنوايی مبتلا شده است و علی رغم تکليف سازمان زندان ها به مداوای او، اکنون کليه هزينه های درمانی که تا به حال بالغ بر ۳۰۰ ميليون ريال گرديده بر وی و خانواده اش تحميل شده است.

سيدمحمد سيف زاده که از سالهای پس از انقلاب اسلامی وکالت بيش از سيصد پرونده حقوق بشری را به عهده داشته است، در آبان ماه سال هشتاد و نه به اتهام اقدام عليه امنيت ملی از طريق شرکت در تاسيس کانون مدافعان حقوق بشر ايران به نه سال زندان و ده سال محروميت از وکالت محکوم شد که اين حکم در دادگاه تجديد نظر به دو سال کاهش يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016