پنجشنبه 21 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خزانه‌داری آمریکا؛ مصمم در ادامه تحریم‌ها علیه ایران

• معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده تعدادی شرکت و موسسه، قوانین بین‌المللی تحریم علیه ایران را نقض کرده‌اند.وی تاکید کرده که تا زمان رسیدن به یک راه‌حل جامع درباره برنامه اتمی ایران، تحریم‌هاهمچنان ادامه خواهند داشت.

دويچه وله ـ ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تعدادی شرکت و موسسه از قوانین بین‌المللی تحریم علیه ایران سرپیچی کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فرانسه، دیوید کوهن معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور ضد تروریسم در این باره گفته است: «اقدام امروز ما باید یک یادآوری محکم به تجار و بازرگانان، بانک‌ها و شرکت‌های واسطه در همه‌جا باشد که ما به طور خستگی‌ناپذیر به اجرای تحریم‌هایمان ادامه می‌دهیم تا زمانی که به یک راه‌حل درازمدت و جامع درباره نگرانی‌هایمان از برنامه اتمی ایران برسیم.»

همچنین رویترز از قول مقامات رسمی دولت آمریکا نوشت: «این اقدام ما نشان می‌دهد که توافق صورت‌گرفته با ایران در ژنو تاثیری بر ادامه تلاش‌های ما برای افشا کردن و متوقف کردن کسانی که از برنامه اتمی ایران حمایت می‌کنند یا تحریم‌های ما را دور می‌زنند، نداشته و نخواهد داشت.»

ساعاتی پیش از انتشار این خبر، وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۹ فرد و شرکت در اروپا و آسیا را به نقض تحریم‌های ایران از طریق میانجی‌گری برای ارائه تجهیزات مورد نیاز شرکت هواپیمایی ماهان متهم کرده بود.

شرکت هواپیمایی ماهان از سوی ایالات متحده به خدمات‌رسانی در زمینه‌های مالی و حمل و نقل به سپاه پاسداران ایران و همچنین انتقال اسلحه به سوریه متهم می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016