دوشنبه 25 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: موافقت ظريف با حضور نماينده مجلس در تيم مذاکره‌کننده و مخالفت روحانی

عضو کميسيون سياست خارجی مجلس گفت: وزير خارجه به صورت شفاهی با حضور يک نماينده مجلس در تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای موافق بود اما روحانی به عنوان رئيس شورايعالی امنيت ملی مخالفت کرده است.

خبرگزاری فارس: محمدحسن آصفری نماينده مردم اراک و عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: وزارت امور خارجه با حضور يک نماينده مجلس در تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای به صورت شفاهی اعلام موافقت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: محمدجواد ظريف وزير امور خارجه موافقت خود را با حضور يک نماينده مجلس در تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای بين ايران و ۱+۵ اعلام کرده بود اما مقرر شد اين موضوع به تأييد و موافقت حسن روحانی رئيس‌جمهور به عنوان رئيس شورايعالی امنيت ملی برسد، که بعداً اعلام کردند آقای رئيس‌جمهور مخالفت کرد و دلايل آن را هم نگفتند.

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در پايان تأکيد کرد: نمايندگان مجلس به عنوان نمايندگان ملت بايد در جريان روند مذاکرات هسته‌ای بين ايران و ۵+۱ قرار گيرند و مجلس بايد اطلاع کافی از روند مذاکرات داشته باشد، اما مشخص نيست که رئيس‌جمهور به چه دليلی قبول نکرده که يکی از نمايندگان مجلس در تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای حضور داشته باشد و اين موضوع بايد به صورت شفاف اعلام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016