دوشنبه 2 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بابک زنجانی بايد ۱۷ هزار ميليارد تومان به تأمين اجتماعی بازگرداند

ايسنا ـ سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ گفت که با توجه به اجرايی نشدن قرارداد منعقد شده بابک زنجانی با تامين اجتماعی، ۱۷ هزار ميليارد تومانی که به عنوان چک تضمين و پشتيبان به تامين اجتماعی داده شده است بايد برگردانده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: بعد از اينکه بابک زنجانی بدهی‌های خود به وزارت نفت به دليل فروش فرآورده‌های نفتی را بازگرداند تنها پرونده موجود از او در کميسيون اصل ۹۰ پرونده مربوط به تأمين اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بعد از گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعی موضوع چک بابک زنجانی به مبلغ ۱۷ هزار ميليارد تومان به اين کميسيون برای بررسی ارجاع شد.

وی افزود: آقای بابک زنجانی چک تضمينی برای انجام قراردادی به مبلغ ۱۷ هزار ميليارد تومان از تامين اجتماعی گرفته است که با توجه به اجرايی و عملياتی نشدن اين قرارداد بايد اين ميزان به تامين اجتماعی بازگردانده شود.

سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ تاکيد کرد: با توجه به اينکه قرارداد منعقد شده اجرايی و عملياتی شده است و حتی يک ريال نيز پرداخت نشده است بنابراين هيچ تفاهم‌نامه‌ای عملياتی نشده است پس بايد آقای بابک زنجانی آن ۱۷ هزار ميليارد تومانی را که به عنوان پشتيبانی گرفته است را به تأمين اجتماعی بازگرداند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016