پنجشنبه 5 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسايی: وزرات اطلاعات در ديدار هيئت اروپايی با عاملان فتنه بی تقصير نبود


مهر ـ نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ديدار هيئت اروپايی با دو تن از عاملان فتنه ۸۸، گفت: در اين زمينه وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه بی تقصير نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حميد رسايی، چهارشنبه شب در همايش يادواره شهدای فتنه در مشهد اظهار کرد: ايران در جريان مذاکرات ژنو تنها با تحقير روبرو شد و در حقيقت تيم مذاکره کننده ايرانی چيزی را بدست نياورد تا از آنان تشکر کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نبايد به دشمن اعتماد کرد

وی ادامه داد: آمريکايی ها اعلام می کنند که نظام اسلامی تنها می تواند برنامه هسته‌ای داشته باشيد و در اين ميان در خصوص حق غنی سازی صحبتی نشده و اين امر نشان می دهد که نبايد به دشمن بها داد و اعتماد کرد.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ديدار هيئت اروپايی با دو تن از عاملان فتنه ۸۸، تصريح کرد: در اين زمينه وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه بی تقصير نيست.

وی ادامه داد: ديدار اين هيئت اروپايی به نوعی تحقير نظام بوده و آنان غلط می کنند پايشان را از گليم درازتر بگذارند.

استفاده از عناصر فتنه در دولت روحانی

حجت الاسلام رسايی در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به فتنه سال ۸۸ افزود: در حال حاضر در دولت روحانی از عناصر فتنه استفاده شد و ما نسبت به اين امر نقد داريم چرا که اين موضوع خلاف آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بنده شخصا به آقای روحانی پيشنهاد می کنم که به جای رفتن به ديدار خانواده شهدای فتنه از خانواده‌های سربازان کتک خورده نيروی انتظامی در سال ۸۸ ملاقات کند.

عناصر فتنه بايد پاسخگوی رفتار زشت خود باشند

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان محاکمه سران فتنه يادآور شد: اين افراد به نوعی هر سال در سالروز ۹ دی محاکمه می شوند لذا اين افراد بايد پاسخگوی رفتار زشت خود در گذشته باشند.

وی افزود: عاملان فتنه اگر از رفتار گذشته خود پشيمان شوند می توانند باری ديگر با فرصتی که نظام به آنها می دهد مورد بخشش قرار بگيرند اما چنانچه ابراز پشيمانی نکنند مورد نقد جدی قرار می گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016