جمعه 6 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موضع‌گیری ایران در مورد انفجار اخیر در بیروت

وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای، ضمن عرض تسلیت این حادثه به ملت و دولت لبنان ، با خانواده قربانیان و مجروحان حادثه ابراز همدردی و بر ضرورت شناسایی، معرفی و مجازات هرچه سریعتر عاملان آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، در این بیانیه آمده است: بدون تردید ملت فهیم و انقلابی لبنان و مسئولان و گروههای سیاسی این کشور در شرایطی که منطقه در مرحله حساسی بسر می برد با حفظ وحدت و هوشیاری خود، توطئه شوم صهیونیستها و ایادی و مزدوران داخلی و منطقه ای آنان را که در ادامه عملیات تروریستی ماههای اخیر با هدف بی ثبات کردن لبنان و برانگیختن فتنه طائفه ای صورت گرفته است همچون گذشته ناکام خواهند گذاشت .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه در این بیانیه آورده است: مطمئنا اقشار مختلف مردم مقاوم و تمامی جریانات سیاسی و اجتماعی لبنان با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی خویش، دستان متجاوزین به حاکمیت، وحدت ملی و ثبات و استقرار این کشور را قطع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که مداخله گران خارجی و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی ، در نیل به اهداف شوم خود موفق شوند.

در انفجار شدید تروریستی صبح امروز جمعه در نزدیکی هتل فنیسیا در شهر بیروت پایتخت لبنان « محمد شطح» وزیر دارایی پیشین دولت لبنان کشته شد.

به گزارش ایرنا ، براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی منابع بیمارستانی و صلیب سرخ لبنان شمار کشته های این انفجار تروریستی به 5 تن و زخمی ها به 70 تن افزایش یافته است.

در این انفجار تروریستی، خودرو حامل وزیر دارایی در دولت اسبق لبنان به نخست وزیری « فواد سنیوره » و وابسته به جریان المستقبل هدف گرفته و او به همراه راننده اش کشته شده است.

شطح مشاور « سعد حریری» رییس جریان المستقبل در امور بین الملل بوده است.

« محمد طبایلی » فرمانده پلیس بیروت تایید کرده است که شطح و راننده او در این انفجار تروریستی کشته شده اند و اجساد آنها در خودرو سوخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016