جمعه 6 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک نماینده مجلس: وزیر علوم و دوستانش برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه نکنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌ کردن در مورد دانشجویان ستاره‌دار بدون در نظر گرفتن چارچوب‌های قانونی غیر از تبلیغات هدف دیگری ندارد و وزیر علوم و دوستانش نباید برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه کنند.

علیرضا منتظری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بافت در این مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: بحث دانشجوی ستاره‌دار موضوع تازه‌ای نیست و این موضوع از زمان وزارت معین باب شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان وزارت معین به دانشجویانی که مشکلات اخلاقی و کیفری داشتند و در گروه‌های محارب با نظام بودند، دانشجوی ستاره‌دار گفته می‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون پس از گذشت سال‌ها از آن زمان عده‌ای با پیش کشیدن بحث دانشجویان ستاره‌دار در پی اهداف تبلیغاتی خود هستند و با این روش هدف‌های سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

منتظری در ادامه با توجه با اشاره به وظایف هیئت گزینش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: هیئت گزینش در تمام دوره‌هایی که وزارت علوم وجود داشته فعالیت کرده است و دانشجویان برای پیگیری مطالبات خود به این هیئت مراجعه می‌کردند و اینطور که این آقایان نشان می‌دهند نیست که انگار هیئت گزینش از دستاوردهای دولت یازدهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشجویان ستاره‌دار مخصوصا آنهایی که در فتنه 88 شرکت داشتند باید از ابتدا متوجه زیان‌ها و هزینه‌هایی که به نظام وارد کردند، بودند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری باید به زودی در مورد سؤالی که در این مورد از وی شده است در محضر نمایندگان مردم پاسخگو باشد.

وی در خاتمه اضافه کرد: هیئت گزینش به تنهایی صلاحیت بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار را ندارد و در این رابطه دستگاه‌های امنیتی نیز صاحب رأی و نظر هستند و بدون نظر آنها چنین کاری غیرممکن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016