چهارشنبه 29 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت علوم: دانشگاه احمدی‌نژاد مجوز ندارد

ايسنا ـ مديرکل دفتر گسترش وزارت علوم درباره آخرين وضعيت دانشگاه محمود احمدی‌نژاد، گفت: هنوز هيچ اقدامی برای دريافت مجوز فعاليت اين دانشگاه انجام نشده است.

دکتر ابوالفضل حسنی در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه در اين زمينه بحث دو دانشگاه متفاوت مطرح است، اظهار کرد: در سال ۸۹ مجوز دانشگاهی به عنوان دانشگاه ايرانيان در خارج از شهر تهران به صورت اصولی از سوی وزارت علوم داده شده بود، اما با توجه به اينکه پيگيری‌ در اين زمينه انجام نشد، مجوز اصولی اين دانشگاه نيز لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين اواخر نيز بحث دانشگاه جامع بين‌المللی مطرح شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاسيس آن در داخل شهر تهران موافقت کرد، اما با توجه به اينکه بايد اعضای هيات موسس و محل داير شدن دانشگاه مورد تاييد وزارت علوم قرار بگيرد، اين دانشگاه هنوز نتوانسته است مجوز دريافت کند.

مديرکل دفتر گسترش وزارت علوم درباره فعاليت اين دانشگاه از طريق سايت و اطلاعيه‌های پذيرش دانشجو، گفت: هيچ اشکالی ندارد و اين دانشگاه می‌تواند اين گونه فعاليت‌ها را انجام دهد، اما حتی اگر دانشجويی هم پذيرش کنند، فارغ‌التحصيلانش مورد تاييد ما نيستند.

حسنی با بيان اينکه تاکنون هيچ گونه اقدام و مراجعه‌ای از سوی مسئولان اين دانشگاه برای دريافت مجوز از وزارت علوم صورت نگرفته است، تصريح کرد: فکر می‌کنم به هر حال مسئولان دانشگاه برای پيگيری موضوع به وزارت علوم مراجعه می‌کنند.

گفته‌های حسنی در حاليست که در سايت دانشگاه جامع بين‌المللی منتسب به محمود احمدی‌نژاد اعلام شده بود که تمامی مشکلات فعاليت‌های آموزشی دانشگاه تا پايان آبان ماه حل خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016