شنبه 7 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرجی دانا فردا در صحن علنی مجلس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری در صحن علنی قوه مقننه خبر داد و گفت: فرجی دانا فردا برای ارایه توضیحاتی درباره عزل‌و نصب‌های اخیر صورت گرفته در بدنه وزارت علوم و برخی دانشگاه‌ها در مجلس حاضر می‌شود.

محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری حضور وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس برای پاسخ به سوال برخی نمایندگان درباره انتصابات اخیر صورت گرفته در بدنه وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و نیز برخی دانشگاه‌ها٬ گفت: فرجی دانا فردا (یکشنبه 8 دی‌ماه) به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه نمایندگان منتظر پاسخ‌های قانع کننده وزیر علوم هستند، افزود: اگر فرجی دانا استدلال‌های خوب و منطقی در پاسخ سوال کنندگان مطرح کند به طور حتم مجلس قانع خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه یکی از نمایندگان سوال‌کننده فردا از فرجی دانا درباره انتصابات اخیر سوال خواهد کرد٬ گفت: مجلس آماده شنیدن توضیحات و استدلال های وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری است.

لازم به ذکر است ایراد عمده نمایندگان سوال کننده، به انتصاب جعفر میلی منفرد و جعفر توفیقی در بدنه وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و تغییر روسای برخی دانشگاه‌ها بازمی‌گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016