دوشنبه 9 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اتهامات سران فتنه بايد در محکمه‌ای عادل رسيدگی شود

وزير اطلاعات گفت: چه سران فتنه و چه هر فرد ديگری که خلاف کرده باشد، بايد در محکمه‌ای عادل به اتهاماتش رسيدگی شود.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود علوی در حاشيه مراسم چهلمين روز درگذشت شهيد ابراهيم انصاری - رايزن فرهنگی ايران در لبنان - با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسيدن ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ نشان داد که مردم به دين و مقدساتشان پايبند هستند و از سنگرهای اعتقادی خود عقب‌نشينی نمی‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: مردم ما نسبت به مقدسات خود حساس هستند و زمانی که می‌بينند حرمت مقدساتشان ناديده گرفته می‌شود، طبيعی است که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. اين واکنش فراگير مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ نشان داد که آنها پايبند به دين و مقدساتشان هستند و از ارزش‌های معنوی خود پايداری می‌کنند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه "مردم به هيچ‌وجه از سنگرهای اعتقادی خود عقب‌نشينی نمی‌کنند"، گفت: دشمن سعی می‌کند در هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند که از جمله اين فرصت‌ها که به زيان خودش تمام شد، شکستن حرمت عاشورا بود و مشاهده کرد که دود اين حرمت‌شکنی‌ها به چشم خودش رفت.

علوی همچنين در پاسخ به پرسش يکی از خبرنگاران تاکيد کرد: چه سران فتنه و چه هر فرد ديگری که خلاف کرده باشد، بايد در يک محکمه عادله‌ای به اتهاماتش رسيدگی شود و برابر با جرمی که مرتکب شده، مجازات شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016