یکشنبه 8 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی ميرحسين موسوی نسبت به وضعيت سلامتی زهرا رهنورد

میرحسین و رهنورد در ملاقات با دختران خود سختی های این روزها را از عنایات الهی دانسته و دعا کردند که بتوانند همچنان در مسیر راست باقی بمانند.

به گزارش کلمه، دختران میرحسین موسوی چهارشنبه هفته گذشته نیز همچون هفته های اخیر در ساختمان مجاور منزل و در حضور ماموران امنیتی با والدین خود ملاقات کردند.

رفتار ماموران در این دیدار و در حضور خانواده مناسب و جو ملاقات آرام گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این ملاقات دو یار در حصر جنبش سبز، اتفاقات و شرایط پیش آمده و همچنین صبر در برابر سختی ها را عنایت الهی دانسته و دعا کردند که به یاری خدا بتوانند در مسیر راست باقی بمانند.

در هفته ها و روزهای اخیر هجمه ها و تهمت های شدید رسانه ای از سوی دسته متحجر حاکم به فرزندان انقلاب شده است بدون اینکه کوچکترین امکان پاسخگویی برای آنان فراهم باشد.

بر اساس این گزارش اگرچه حال روحی نخست وزیر دوران دفاع مقدس و دکتر رهنورد در این ملاقات خوب توصیف شده اما فشار خون و ضربان قلب خانم رهنورد هنوز به حالت عادی برنگشته که میرحسین موسوی نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده است.

خانواده ی همراهان محصور جنبش سبز امیدوارند که به زودی پیگیری های درمانی خانم رهنورد که تا کنون با تاخیر مواجه بوده است انجام شود و حال جسمی وی به حالت عادی بازگردد.

خانواده آقای موسوی همچنان از تماس تلفنی با پدر و مادر خود محروم هستند و تمام هفته از وضعیت محصورین بی خبرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016