چهارشنبه 27 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار رهنورد و موسوی با دخترانشان

کلمه ـ مطابق روال هفته های اخير دختران ميرحسن موسوی و زهرا رهنورد با والدين خود ديدار کردند.

به گزارش رسيده به کلمه وضعيت روحی مهندس موسوی و دکتر زهرا رهنورد علی رغم مشکلات و مضايقی که در هفته های اخير توسط زندانبانان ايجاد شده است خوب گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر همين گزارش دکتر رهنورد همچنان دچار نوسان در ضربان قلب و فشار خون است و برای درمان نياز به مراقبت دقيق پزشکی دارند. مشکلات اخير خانم رهنورد پيش از اتفاقات غدير سابقه نداشته است. خانم رهنورد پس از اتقاقات آنروز همواره نسبت به وضعيت دختران خود ابراز نگرانی می‌کند.

علی رغم اميدها و انتظارات بخش عمده جامعه مبنی بر آزادی محصورين و پايان دادن به گروگانگيری سياسی، وضعيت آنها همچنان مطابق گذشته است و گاه فشارهای جديدی نيز برنخست وزير امام و دکتر رهنورد وارد شده است.

زندانبانان حدود يک ماه پيش قول برقراری ارتباط تلفنی دختران با پدر ومادر خود در طول هفته را داده بودند تا از حال آنان بی خبر نباشند اما ماموران به وعده خود در اين زمينه عمل نکرده اند و خانواده عملا در طول هفته از پدر و مادر خود در بی خبری مطلق است.

در ديدارهای اخير مهندس موسوی نظرات خود را درباب مسايل روز نيز ارايه کرد؛ از جمله درباره وضعيت اقتصاد و معيشت مردم و مشکلاتی که کشور با آن مواجه است و نيز برنامه هسته ای که آن را پرونده ملی و مربوط به تک تک مردم کشور و دارای اهميت بسيار خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016