سه شنبه 10 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترکيه ۷.۶ ميليارد دلار پول نفت و گاز ايران را پرداخت کرد

خبرگزاری تسنيم: وزير انرژی ترکيه با تاکيد بر ادامه واردات گاز کشورش از ايران گفت امسال ۷.۶ ميليارد دلار پول نفت و گاز وارداتی از ايران به حساب اين کشور در هالک بانک واريز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، وزير انرژی ترکيه تاکيد کرد کشورش به واردات گاز از ايران ادامه می دهد.

تانر ييلديز که با کانال ۲۴ تلويزيون ترکيه سخن می گفت افزود: «ايران همسايه و کشور برادر ماست. ما به تجارت گاز طبيعی با اين کشور ادامه می دهيم».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين گفت ۴.۵ ميليارد دلار پول گاز و ۳.۱ ميليارد دلار پول نفت خريداری شده از ايران در سال ۲۰۱۳ به حساب اين کشور در هالک بانک واريز شده است.

وزير انرژی ترکيه در مورد کشف اخير شبکه فساد مالی در اين کشور گفت مذاکرات نفتی انجام شده با عراق يکی از موارد تحقيق در مورد اين ماجراست.
وی حملات به هالک بانک در ارتباط با اين پرونده را محکوم کرد.

در پی کشف شبکه بزرگ فساد مالی در ترکيه تاکنون ده ها نفر از تجار، کارمندان دولتی، سياستمداران و فعالان بانکی در اين کشور از جمله رئيس هالک بانک بازداشت شده اند.

دولت آمريکا مدعی است مقامات ترکيه آگاهانه تحريم ها عليه ايران را نقض کرده اند و پول نفت و گاز وارداتی از ايران را از طريق هالک بانک در اختيار تهران قرار داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016