شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلم رابطه غيراخلاقی مدير سينمايی دولت دهم با يک زن در هتل، به قوه قضاييه تحويل شد

• او تهيه کننده زن سينما را مجبور به رابطه غيراخلاقی کرد!

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - روزنامه قانون از محاکمه يکی از مديران وزارت ارشاد در دوره احمدی‌نژاد خبر داده و نوشته است: «جلسه محاکمه يکی از مديران وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش روز يک‌شنبه هشتم دی ماه به صورت غيرعلنی در دادگاه کيفری استان تهران برگزار شد».

به نوشته روزنامه قانون، «اين مدير وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش اواخر سال ۹۱ با شکايت زنی به دادگاه احضار و پس از تکميل تحقيقات با قرار وثيقه آزاد شدند»، و اکنون «متهم نيز عليه اين زن، شکايتی را در خصوص سوءاستفاده‌های مالی مطرح کرده است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه اشاره‌ای به اسم اين «مدير پيشين وزارت ارشاد اسلامی» نکرده است، اما روزنامه قانون پيشتر در پنجم ارديبهشت‌ماه ۹۲ از «بازداشت يک مدير فاسد در وزارت ارشاد اسلامی» خبر داده و نوشته بود: «سرانجام آقای "س"، يکی از مديران جنجالی و پرسروصدای وزارت ارشاد در بخش سينمايی، به دليل فساد اخلاقی گسترده خود بازداشت شد.»

روزنامه قانون در همان شماره نوشته بود که «اين مدير ارشد فرهنگی دولت محمود احمدی‌نژاد» که برخی از سينماگران برجسته و بسياری ديگر از بزرگان سينمای ايران را «خانه‌نشين کرده بود»، پس از بازداشت «به انواع جرائم اخلاقی و مالی» متهم شده است.

به نوشته اين روزنامه، از جمله اتهامات «آقای "س" مدير ارشد وزارت ارشاد» اين بود که از «يکی از تهيه‌کنندگان زن سينما مبلغ ۳۰ ميليون تومان باج‌گيری و وی را مجبور به رابطه غيراخلاقی کرده است» و پيشتر در «سال ۹۱ نيز در يک پرونده فساد اخلاقی محکوم شده بود»، چرا که «در آن پرونده، دختر جوانی را در جشنوارهٔ فيلم کودک اصفهان به هتل دعوت و در اتاق خود با دختر جوان رابطه غيراخلاقی برقرار کرده بود که با هشياری مسئولان هتل، فيلم فساد اخلاقی اين مدير در اختيار نهادهای مسئول قرار گرفت».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016