یکشنبه 15 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: بازديد از معدن گچين طی سه هفته آينده انجام می شود

تهران - ايرنا- معاون رييس جمهوری و رييس سازمان انرژی اتمی گفت: بازديد ناظران آژانس بين المللی انرژی اتمی طی سه هفته آينده از معدن گچين انجام می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، «علی اکبر صالحی» رييس سازمان انرژی اتمی در حاشيه مراسم بزرگداشت ياد شهدای انرژی هسته ای و چهلمين روز تدفين شهدای گمنام در محوطه اين سازمان در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا در مورد بازديد ناظران آژانس بين المللی انرژی اتمی از معدن گچين، همچنين ادامه همکاری های ايران و آژانس گفت: بازديد ناظران تا پايان ماه ژانويه يعنی حدودا سه هفته آينده انجام می شود.

وی افزود: زمان دقيق بازديد ناظران مشخص نشده است اما در بازه زمانی تا پايان ماه ژانويه انجام خواهد شد.

رييس سازمان انرژی اتمی يادآور شد: ايران به ۶ موردی که با يوکيو آمانو دبير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی به توافق رسيده، متعهد است. بازديد از کارخانه آب سنگين اراک و معدن گچين دو مورد از ۶ مورد ياده شده است که بازديد از کارخانه آب سنگين انجام شد و رضايت کامل آژانس را به همراه داشت.

صالحی تاکيد کرد: گزارش اخير آمانو در مورد برنامه هسته ای ايران نسبت به گزارش های قبلی مثبت بوده است و اميدواريم گزارش های آتی نيز همينطور باشد. در مجموع روند پيش رو در مذاکرات ايران با گروه ۱+۵ و همکاری های ايران و آژانس را مثبت می بينم اگر هم مشکلی باشد با سعه صدر قابل حل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016