دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
9 آبان» کوروش و حقوق بشر، حشمت اله طبرزدی
27 شهریور» گزارش حشمت الله طبرزدی به ژنو و احمد شهيد
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بياينه جبهه دموکراتيک ايران برون مرز درباره احضار حشمت الله طبرزدی به زندان

بر اساس گزارشات موثق رسيده از داخل کشور مهندس حشمت اله طبرزدی دبير کل جبهه دموکراتيک امروز يکشنبه پانزدهم دی ماه به دادگاه انقلاب فرا خوانده شد و احضاريه بازگشت به زندان به ايشان ابلاغ گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمهوری مستبد اسلامی بدليل نغض فاحش حقوق بشر دهها بار از سوی سازمان حقوق بشر، نهادها و دولتهای دموکراتيک جهان محکوم شده است، اما بدليل بی اعتنايی به حقوق بشر که جزء قوانين بين الملی است، همواره در پايمال نمودن حقوق مردم ايران و بويژه حقوق زندانيان سياسی کوتاهی نکرده است. ما معتقديم که آزادی انديشه و آزادی بيان حق مسلم هر فرد ايرانی است. لذا دفاع بحق حشمت اله طبرزدی از مردم ايران را حق مسلم ايشان دانسته و حمايت از ايشان در مقابل نظام مستبد دينی را لازمه دفاع از حقوق انسانها ميدانيم. جبهه دموکراتيک ايران در برون مرز ضمن محکوم نمودن صريح احضار آقای طبرزدی به زندان، خواستار توقف بازگرداندن ايشان به زندان است . جبهه دموکراتيک ايران برون مرز از همه احزاب ، سازمانها و جريانات سياسی و نهادهای حقوق بشری درخواست ميکند در حمايت از اين مدافع شجاع حقوق مردم ايران در برابر ظلم جمهوری اسلامی سکوت نکنند و برای آزادی ايشان و همه زندانيان سياسی محبوس در زندانهای جمهوری اسلامی تلاش نمايند.

زنده باد آزادی- گسسته باد زنجير استبداد
بر قرار باد دموکراسی

جبهه دموکراتيک ايران برون مرز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016