دوشنبه 1 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيکاری ۲۰۰ کارگر ساختمانی در سقز با توقف مسکن مهر

ايلنا ـ «سيد محمد صالح حسينی» در اين باره به ايلنا گفت: بيش از ۲۰۰ کارگر ساختمانی که در بخش‌های مختلف مسکن مهر از جمله پروژه‌های ۳۷۰۰ واحدی مهر کيان (جاقل) در شهر سقز مشغول به کار بودند، بعد از توقف فعاليت پيمانکاران، شغل خود را از دست داده و اکنون در انتظار يافتن مشاغل ساختمانی در ميادين شهر سقز سرگردان شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مسکن مهر در شهرستان سقز يکی از اقدامات دولت برای رفع مشکل اقشار کم‌درآمد جامعه بود که در چند ماه گذشته به سبب افزايش قيمت مصالح و عدم همکاری بانکها برای ارائه تسهيلات به پيمانکاران، نيمه کاره متوقف شده است.
اين فعال کارگری در بخش ديگری از سخنانش اقدامات حمايتی دولت از کارگران ساختمانی را نامطلوب ارزيابی کرد و گفت: کمترين کاری که دولت برای تامين آتيه اين کارگران می‌تواند انجام دهد، ساماندهی و زير پوشش بيمه قرار دادن آنان است.
به گفته حسينی، بيشترين حوادث شغلی در کشور و در دنيا در حوزه مشاغل ساختمانی اتفاق می‌افتند و حمايت بيمه‌ای از کارگران ساختمانی برای کاهش آسيب‌های سلامتی، اجتماعی و اقتصادی اين حوادث ضروری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016