دوشنبه 23 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت راه: متوسط قيمت هر متر آپارتمان در تهران ۳ ميليون و ۷۷۰ هزار تومان

ايسنا ـ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در هفت ماهه اول امسال متوسط قيمت خريد و فروش يک متر مربع بنای يک واحد مسکونی در شهر تهران با ۵۴.۳ درصد افزايش در مقايسه با دوره مشابه سال قبل به ۳۷.۷ ميليون ريال رسيد و متوسط قيمت خريد و فروش واحد مسکونی در تهران در مهر ماه امسال شش درصد نسبت به شهريور کاهش يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: طبق گزارش بانک مرکزی در مهر امسال تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۷۶۶۱ واحد مسکونی رسيد که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶۵.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

همچنين در هفت ماهه اول امسال متوسط قيمت خريد و فروش يک متر مربع بنای زيربنای واحد مسکونی شهر تهران با ۵۴.۳ درصد افزايش در مقايسه با دوره مشابه سال قبل به ۳۷.۷ ميليون ريال رسيد و تعداد معاملات واحدهای مسکونی با ۳۷.۲ درصد کاهش به ۶۲ هزار واحد مسکونی رسيد.

بيشترين رشد متوسط قيمت در اين ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل مربوط به منطقه ۱۹ و معادل ۷۷.۹ درصد و کمترين ميزان رشد به منطقه ۱۲ معادل ۱۸.۱ درصد افزايش تعلق دارد.

بررسی و توزيع فراوانی معاملات انجام گرفته بر حسب قيمت يک مترمربع بنا در مهرماه سال ۱۳۹۲ نشان می دهد واحد‌های مسکونی با قيمت ۲۰ تا ۲۵ و ۲۵ تا ۳۰ ميليون ريال به ازای هر مترمربع بنا به ترتيب با ۱۳.۷ و ۱۳.۵ درصد، آپارتمان‌های مسکونی با متراژ ۵۰ تا ۶۰ مترمربع با ۱۷ درصد و آپارتمان‌های مسکونی با ارزش ۱۰۰ تا ۱۳۰ ميليون تومان با ۱۱.۸ درصد بالاترين سهم را در تعداد کل معاملات به خود اختصاص داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016