سه شنبه 24 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفر هيات اقتصادی آلمان به ايران در روزهای آينده

مهر ـ رئيس اتاق بازرگانی و صنايع و معادن ايران از سفر هيات اقتصادی و تجاری آلمانی به ايران ظرف روزهای آينده خبرداد و گفت: فعالان اقتصادی در تجارت با آلمان حرکتی نو را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسين شافعلی در ديدار با سفير آلمان در ايران گفت: آلمان مرکز ترانزيت کالاهای ايرانی است و بر اين اساس، بايد حرکتی رو به جلو را در توسعه روابط تجاری و اقتصادی با آلمان شروع کنيم. البته تصور می رود که فعالان اقتصادی در تجارت با آلمان حرکتی نو را آغاز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رئيس اتاق بازرگانی و صنايع و معادن ايران افزود: هياتی از کشور آلمان به زودی به ايران سفر خواهند کرد تا بتوانيم گسترش و توسعه روابط اقتصادی مشترک با فعالان اقتصادی ايرانی و آلمانی شاهد باشيم.

وی تصريح کرد: توسعه روابط اقتصادی به توسعه پايدار مناسبات سياسی منجر خواهد شد و بنابراين بايد شرايطی را فراهم کرد که توسعه روابط اقتصادی ايران و آلمان بيش از گذشته صورت گيرد، اين در حالی است که در شرايط جديدی که به لحاظ سياسی برای ايران به وجود آمده، تحولات مثبتی در حال وقوع است و بنابراين اتاق بازرگانی و صنايع و معادن ايران به دنبال اين است که با توسعه مناسبات اقتصادی، بيشترين کمک را به دولت در راستای توسعه روابط سياسی با کشورهای دنيا داشته باشد.

به گفته شافعی، دعوتنامه ای از سوی اتاق بازرگانی آلمان برای حضور رئيس اتاق ايران در اين کشور ارسال شده است که بر اين اساس، در دو ماه آينده، سفری به آلمان خواهم داشت که اميدوارم بتوانيم رايزنی لازم برای توسعه روابط اقتصادی را داشته باشيم.

وی از سفير آلمان در ايران درخواست کرد تا با فردی که از سوی اتاق ايران به سفارت اين کشور برای پيگيری رواديد تجار و فعالان اقتصادی معرفی می شود، مورد توجه قرار گيرد تا فعالان اقتصادی بتوانند با کمترين مشکل، رواديد دريافت کنند.

شافعی به اين نکته اشاره کرد که درخواست های اتاق ايران برای صدور رواديد سريع از آلمان، در چارچوب قوانين و مقررات خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016