سه شنبه 8 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بسیج: 99 درصد مردم آمریکا جزو مستضعفین جهان هستند

328633_812.jpg
سازمان بسیج اعلام کرده است از سال آینده، هر سه ماه یک بار گزارش هایی درباره وضعیت حقوق بشر در آمریکا منتشر می کند.

به گزارش عصرایران، معاون بین الملل سازمان بسیج در مراسمی در دانشگاه تهران با رونمایی از گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در آمریکا در سال 2013 گفت که بسیج به زودی سامانه ای برای ثبت موارد نقض حقوق بشر در غرب راه اندازی می کند.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت: احمد اسفندیاری معاون امور بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم طی سخنانی با اشاره به گزارش های سازمان عفو بین‌الملل در طول سالهای گذشته اظهار داشت: طبق آمار این سازمان که به دست خود آمریکایی ها نیز ساخته شده است، آمریکا تاکنون به 52 کشور جهان حمله نظامی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون بین‌الملل بسیج تصریح کرد: از زمان تشکیل دولت آمریکا تاکنون 50 میلیون نفر از سرخپوستان ساکن در این کشور از بین رفته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز نزدیک به 3 هزار نفر در آمریکا در انتظار اعدام هستند، تاکید کرد: وزیر دادگستری آمریکا اعلام کرده که در بین سال‌های 2008 تا 2013 میزان تیراندازی‌ها در آمریکا 3 برابر سال 2000 تا 2008 شده است که نشان می‌دهد مردم آمریکا امنیت جانی ندارند.

معاون بین‌الملل بسیج با بیان اینکه امروز 99درصد مردم آمریکا جزو مستضعفین جهان هستند، گفت: این مردم حتی از شنیدن اخبار روز دنیا محرومند و ما یکی از رسالت‌های خود را روشنگری و آگاه کردن مستضعفین جهان نسبت به حقوق خود می‌دانیم.

اسفندیاری اضافه کرد: معلوم نیست که چه بلایی بر سر بازداشت شدگان جنبش وال استریت آمده است و همه این موارد از جمله نقض حقوق بشر در داخل خاک آمریکاست.

همچنین در بخشی از گزارش سازمان بسیج درباره وضعیت نقض حقوق بشر در آمریکا، به اعدام در این کشور به عنوان نقض حقوق بشر اشاره شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016