چهارشنبه 9 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد مخالفان به سخنرانی سالانه اوباما

يورونيوز ـ سخنان سه شنبه شب باراک اوباما، رييس جمهوری ايالات متحده آمريکا درباره تلاش برای کاهش نابرابری و بهبود وضع طبقه متوسط در اين کشور با انتقاد مخالفان روبرو شد.

آقای اوباما در سخنرانی سالانه خود در کنگره بار ديگر بر اهميت طرح بيمه همگانی دولت تاکيد کرد و از لزوم برقراری مجدد حقوق بيکاری اضطراری سخن گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کتی مک موريس راجرز، نماينده حزب جمهوريخواه با اشاره به محدوديتهای اداری برنامه خدمات درمانی باراک اوباما می گويد: «سياست های رئيس جمهوری زندگی مردم را سخت تر می کند. با بسياری حرف زديم و متوجه شديم که آن ها ديگر نمی توانند برای درمان های معمول به پزشک مراجعه کنند. واقعيت اين است که اين قانون عمل نمی کند.»

باراک اوباما از شهروندان آمريکا خواست تا هرچه سريع تر نسبت به تکميل پرونده های خدمات درمانی خود اقدام کنند.

او همچنين با هدف کاهش نابرابری ها، افزايش حداقل حقوق کارکنان دولت فدرال را وعده داد.

سناتور مايک لی از حزب محافظه کار «تی پارتی» در انتقاد از سياست های آقای اوباما می گويد: «اين نابرابری ناشی از چيست؟ ناشی از دولت. هر زمان که از حقوق و مزايای مردم آمريکا کاسته شده به مزايا و منافع سياستمداران و دولتی ها اضافه شده است.»

برنامه خدمات درمانی همگانی، از وعده های مهم انتخاباتی باراک اوباما، سال گذشته با مخالفت سرسختانه مجلس نمايندگان که جمهوريخواهان در آن اکثريت را دارند، روبرو شد. اما با پافشاری رئيس جمهوری و تعطيلی موقت دولت فدرال، اين برنامه سرانجام به اجرا درآمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016