شنبه 12 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش نگرانی ها از احتمال دخالت ارتش اوکراين در بحران داخل کشور

يورونيوز ـ پس از هشدار اخير ارتش اوکراين در مورد بی ثباتی و بحران در کشور، نگرانی ها در مورد اوج گرفتن تنش ها و مداخله احتمالی نظاميان افزايش يافته است.

خيابان سنگربندی شده “گروشفسکی” منتهی به ميدان استقلال کی يف، بی شباهت به صحنه های جنگ نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



آرسنی ياتسنيوک، رهبر مخالفان اوکراين به مقامات اتحاديه اروپا هشدار داده است که احتمال ورود ارتش به صحنه برای سرکوب مخالفان دولت جدی است.

در ميدان استقلال کی يف، مخالفان ويکتور يانوکوويچ، رييس جمهوری اوکراين همچنان خواستار استعفای وی هستند و می گويند تا آخر از مواضع خود دفاع خواهند کرد.

آنها همچنين تاکيد کرده اند به هر طريقی شده از دستگيری ديميترو بولاتوف، فعالی که روز پنجشنبه پس از چند روز ناپديدی پيدا شد، جلوگيری خواهند کرد.

در برابر بيمارستانی که آقای بولاتوف بستری است، تاراس چورنويل، نماينده سابق پارلمان اوکراين می گويد: «شب گذشته، ابتدا کمی نگران شديم چرا که چند خودروی پليس در اطراف ديديم و تعدای افسر پليس به اينجا آمدند و تلاش کردند وارد ساختمان شوند اما افراد ما مانع ورود آنها شدند و سپس همه چيز آرام بود.»

پليس اوکراين نام ديميترو بولاتوف را در فهرست افراد تحت تعقيب قرار داده است.

آقای بولاتوف می گويد توسط افرادی که لهجه روسی داشتند، به مدت ۹ روز ربوده، شکنجه و به صليب کشيده شده است اما مقامات پليس اوکراين گفته اند ممکن است اين ماجرا کاملا ساختگی و برای دامن زدن به اعتراضات باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016