پنجشنبه 24 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران خودرو خواستار آزادسازی قيمت خودرو

فرارو ـ معاون بازاريابی و فروش گروه صنعتی ايران خودرو خواستار آزادسازی قيمت خودرو شد.

عبدالله بابايی در حاشيه دهمين نمايشگاه بين‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: آزادسازی قيمت خودرو موجب ايجاد تعادل در بازار اين محصولات می‌شود.

وی با بيان اين‌که با آزادسازی قيمت خودرو از رانت و دلالی در بازار اين محصولات جلوگيری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در آن صورت خودروسازان می‌توانند عرضه محصولات با سود کمتر را با عرضه محصولات با سود بيشتر بالانس کرده و بازار را مديريت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در حال حاضر در شرايطی که قيمت فروش برخی از خودروها کمتر از قيمت تمام شده است در مواردی محصولات عرضه شده از سوی خودروساز به دست مشتريان نهايی نرسيده و توسط دلالان خريد و فروش می‌شود.

بابايی افزود: البته خودروسازان در زمينه قيمت محصولات خود تابع سياست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و براساس نقطه نظرات اين وزارتخانه عمل خواهند کرد.

معاون بازاريابی و فروش گروه صنعتی ايران درباره حذف تعرفه واردات خودرو اظهار کرد:‌ حذف تعرفه واردات خودرو در گروی انجام اصلاحاتی در عملکرد دستگاه‌های مرتبط با خودروسازان‌ است.

وی با بيان اين‌که خودروسازان بتوانند مانند رقبای خارجی خود تسهيلات بانکی را با بهره يک و دو درصد دريافت کنند، تصريح کرد:‌ ماليات بايد براساس مصرف و نه از توليد اخذ شود.

بابايی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های ليزينگ خودرو بايد فعال شوند و با ارائه تسهيلات به مشتريان برای تامين نقدينگی مورد نياز خريد کمک کنند.

وی تصريح کرد:‌ پيش فروش خودروی دنا از ۲۸ بهمن با پيش پرداخت ۲۰ ميليون تومان آغاز می‌شود و تحويل اين خودرو نيز مرداد ماه سال آينده خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016