شنبه 6 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودروسازان درخواست افزايش قيمت دادند

• زيان ۱۳۰ ميليارد تومانی يکی از خودروسازان

ايلنا ـ در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئيس شورای رقابت آورده شده که خودروسازان تنها خواستار تعديل تورم شدند که اين سخنان از طرف رسانه‌ها اشتباه برداشت شده است و خودروسازان به دليل زيان مالی که از ابتدای سال تاکنون کرده‌اند تنها خواهان افزايش قيمت هستند و به زودی نيز اين امر اتفاق خواهد افتاد.

خودروسازان طی مکاتباتی که با رئيس شورای رقابت داشتند، خواستار افزايش قيمت خودرو شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد نعمت بخش رئيس انجمن خودروسازان درگفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به مکاتبات قبلی خودروسازان و همچنين جلسه روز چهارشنبه با رئيس شورای رقابت، اظهار داشت: در اين جلسه خودروسازان نه تنها درخواست افزايش قيمت دادند بلکه خواستار اصلاح قيمت پايه خودرو نيز شدند.

وی افزود: در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئيس شورای رقابت آورده شده که خودروسازان تنها خواستار تعديل تورم شدند که اين سخنان از طرف رسانه‌ها اشتباه برداشت شده است و خودروسازان به دليل زيان مالی که از ابتدای سال تاکنون کرده‌اند تنها خواهان افزايش قيمت هستند و به زودی نيز اين امر اتفاق خواهد افتاد.

نعمت بخش ادامه داد: برای مثال از ۳ ماهه ابتدايی سال تنها شرکت سايپا با ۵۲هزار دستگاهی که فروخته است، ۱۳۰ ميليارد تومان ضرر کرده است که اين ضرر شامل تمامی خودروسازان ديگر و همچنين قطعه سازان نيز شده است.

وی در پايان تصريح کرد: رئيس شورای رقابت معلوم نيست به چه دليل زيان خودروسازان را در نظر نمی گيرد، در صورتی که طبق جلسه خودروسازان با وزير صنعت، معدن و تجارت نه تنها اين زيان‌ها واقعی است بلکه طبق گزارش ارايه شده به وزير افزايش قيمت خودرو دور از ذهن نيست و بايد صورت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016