دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش سرلشکر فيروزآبادی به تحولات اوکراين

ايسنا ـ رئيس ستادکل نيروهای مسلح با اشاره به تحولات و حوادث اخير در اوکراين، گفت: آنچه در اوکراين و در کی‌يف اتفاق افتاد، انقلاب برای فرار از استقلال به سمت وابستگی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سرلشکر سيدحسن فيروزآبادی در واکنش به آنچه در عرصه تحولات و حوادث کشور اوکراين پديد آمده است، اظهار کرد: تغيير نام ميدان "استقلال" به "يورو" در کيف پايتخت اوکراين، نماد حکايتی است که با حمايت آمريکا و اروپا برای فرار اين کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.

وی افزود: دويست سال است که ملت‌های جهان برای استقلال مبارزه می‌کنند و همه کشورها روز ملی را در استقلال خود قرار می‌داده‌اند.

فيروزآبادی با درس‌آموز خواندن تحولات اوکراين برای ساير جوامع و ملل تصريح کرد: درسی که آمريکا و غربی‌های معتقد به ليبرال دموکراسی در اوکراين به ملت اين کشور دادند، عبرتی تاريخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخندها و ايده‌های شيطانی ابر سرمايه‌داری باشند و فريب استکبار و عوامل آن را نخورند.

رئيس ستادکل نيروهای مسلح در پايان تاکيد کرد: ما برای ملت اوکراين آرزوی خوشبختی می‌کنيم ولی اين عبرتی است که نمی‌توان از ذکر آن خودداری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016