سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری نخستين جلسه دادگاه متهمان ترور دادستان زابل

مهر ـ رئيس دادگستری استان سيستان و بلوچستان گفت: جلسه اول دادگاه سه متهم اصلی پرونده ترور دادستان زابل روز گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهيم حميدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرونده سه تن از متهمان اصلی ترور شهيد نوری دادستان زابل پس از صدور کيفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی زاهدان ارسال شد و جلسه نخست دادگاه روز گذشته با حضور خانواده دو شهيد و وکلای تسخيری متهمان برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اين پرونده متهمان ديگری نيز دارد که پرونده شان در دادسرا باز بوده و پس از تکميل تحقيقات و صدور کيفر خواست محاکمه می شوند.

رئيس کل دادگستری استان سيستان و بلوچستان با اعلام اينکه اميدواريم محاکمه متهمان تا پايان سال به اتمام رسيده و حکم متهمان اصلی ترور صادر شود، تاکيد کرد:پس از صدور رای، در صورت اعتراض متهمان يا وکلای آنها پرونده به ديوان عالی کشور ارسال می شود.

گفتنی است در رابطه با اين پرونده ۱۰ متهم در استانهای خراسان رضوی، يزد و سيستان و بلوچستان شناسايی و دستگير شدند. شهيد موسی نوری قلعه روز پانزدهم آبان ماه امسال هنگام عزيمت به محل کارش از سوی افراد ناشناس با شليک چند گلوله به شهادت رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016