چهارشنبه 7 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيوستن ناطق نوری به هيات موسس دانشگاه آزاد

ايسنا ـ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از پيوستن حجت‌الاسلام و المسلمين ناطق نوری به هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در آينده‌ای نزديک خبر داد.

به گزارش ايسنا به نقل از تابناک، طه هاشمی در صفحه فيسبوکش نوشت: «آقای ناطق نوری آدم با مرامی است. هنوز هم بعد از ۱۳ سال که از خاتمه مجلس پنجم می‌گذرد جلسات هيات رئيسه آن زمان را به تناوب و هر بار به ميزبانی يکی از اعضاء برگزار می‌کند. امشب نوبت دکتر نوبخت و در محل دفتر کارش بود. غير از دکتر روحانی و آيت‌الله موحدی کرمانی که اتفاقا در آن زمان هر دو نواب رئيس مجلس بودند، بقيه حضور داشتند. از هر دری صحبت شد. بعضی‌هايی که در طول دولت احمدی‌نژاد هم که اين جلسه تشکيل می‌شد کوچک‌ترين انتقادی به دولت را برنمی‌تافتند امشب حسابی عليه دولت دکتر روحانی انتقاد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


... با وجودی که من در دولت هيچ سمتی ندارم اما از دولت حسابی دفاع کردم و البته اندکی هم صحبت‌هايم تند بود. گفتم جناب ... شما در همه دوران احمدی‌نژاد يک بار هم در اين جلسات انتقاد نکردی. چگونه به دولتی که هنوز ۸ ماه از دوره‌اش سپری نشده اينگونه با حرارت حمله می‌کنی؟ مهندس باهنر و بعضی ديگر حسابی چشم‌خوره (اصطلاحی کرمانی است) رفتند.

در اين جلسه من خبر ملحق شدن قريب‌الوقوع آقای ناطق به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را دادم. قرار است با تصويب شورای عالی انقلاب فرهنگی جناب ناطق نوری به عضويت هيات موسس دانشگاه آزاد انتخاب شود. اين پيشنهاد از سوی آقای هاشمی رفسنجانی به ايشان داده شده و او هم عليرغم اينکه در اين سال‌های اخير هيچ پيشنهادی را نمی‌پذيرفت اين دفعه قبول کرده.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016