یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم روزنامه بهار صادر شد

تهران - ايرنا - سرپرست دادگاه های کيفری استان تهران از صدور حکم روزنامه توقيف شده ˈبهارˈ توسط شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان خبر داد.

ˈ محسن افتخاری ˈ روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضايی ايرنا افزود: با توجه به اين که حکم هنوز قطعی نشده و قابل اعتراض در مراجع تجديد نظر است، نمی توان مندرجات آن را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بر اساس اين گزارش، روزنامه بهار اول آبان ماه سال جاری مقاله ای را با عنوان « امام؛ پيشوای سياسی و يا الگوی ايمانی؟» منتشر کرد و سپس به دليل برخی مطالب آن مقاله، مسوولان اين روزنامه با انتشار نامه ای در تاريخ چهارم آبان ماه از توقف خودخواسته انتشار «بهار» خبر دادند.

اما اين پايان کار نبود و ششم آبان ماه نيز با حکم هیأت نظارت بر مطبوعات روزنامه بهار توقيف و پرونده آن به قوه قضاييه ارسال شد.

شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، مدير مسوول روزنامه بهار را احضار و برای وی قرار وثيقه صادر کرد که به علت فراهم نبودن وثيقه و پايان وقت اداری، سعيد پورعزيزی در بازداشتگاه دادسرای اوين زندانی و در نهايت شامگاه سيزدهم آبان ماه با توديع وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.

مدير مسوول روزنامه بهار در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی سيامک مدير خراسانی و با حضور اعضای هيات منصفه مطبوعات محاکمه می شود.

دادگاه رسيدگی به اتهامات مدير مسئول روزنامه بهار ۱۵ دی ماه امسال به اتهام اشاعه فحشا و منکرات و انتشار تصاوير خلاف عفت عمومی، فعاليت تبليغی عليه نظام، نشر مطالب خلاف موازين اسلامی، ايجاد اختلاف مابين اقشار جامعه، اهانت به دين اسلام و مقدسات آن، پخش شايعات و مطالب خلاف واقع و انتشار مطالب عليه اصول قانون اساسی در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016