دوشنبه 12 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قائم مقام وزير کشور: مرزبانان ايرانی گروگان گرفته شده در سلامت کامل بسر می برند

تهران- ايرنا- ˈحسينعلی اميریˈ قائم مقام وزير کشور، با اشاره به پيگيری های مقامات ايران و پاکستان برای آزادی مرزبانان ايرانی گفت: مرزبانان در سلامت کامل به سر می برند و تلاش ها برای آزادی آنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، اميری عصر دوشنبه در حاشيه مراسم ترحيم ˈسيد محسن پورفاطمیˈ برادر نماينده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اين مطلب را در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ايرنا بيان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی درباره حضور هياتی از بلوچستان پاکستان که روز گذشته با وزيرکشور ديدار داشت، نيز گفت: هيات پاکستانی از حوادث پيش آمده ابراز تاسف کرده و با حسن نيت قول کمک و همکاری های لازم برای آزادی مرزبانان ايرانی را داده است.

سخنگوی وزارت کشور درباره وضعيت مرزبانان گروگان گرفته شده، گفت: موضوع بسيار حساس است و برای ما حفظ جان اين پنج نفر بسيار اهميت دارد و برنامه ها و رويکرد بايد بگونه ای پيش رود که جان آنان تهديد نشود.

وی اعلام کرد که مسئولان وزارت خارجه رايزنی ها را با مسئولان پاکستانی انجام داده اند و سفير کشورمان نيز در حال انجام وظايف برای رهايی مرزبانان گروگان گرفته شده است.

قائم مقام وزير کشور درباره اعزام هياتی از کشورمان به پاکستان درباره وضعيت مرزبانان گروگان گرفته شده نيز گفت: هياتی از کشورمان هفته گذشته اعزام شد که در آن سفر، معاون امنيتی استاندار سيستان به کويته رفته و کميته مرزی مشترک را با مقامات طرف مقابل تشکيل دادند.

اميری اضافه کرد: در اين سفر صحبت هايی را دو طرف برای آزادی سربازان کشورمان انجام دادند وپيگيری های مستمر نيز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مرزبانان کشورمان در سلامت کامل هستند و تا حدودی نيز از محل آنها آگاهی داريم که اميدواريم هر چه زودتر تلاش ها به نتيجه برسد و آنها از چنگ تروريست ها رهايی يابند.

سخنگوی وزارت کشور درباره اينکه آيا درخواست هايی از سوی گروهک تروريستی مطرح شده است، گفت: ما با آنان در ارتباط نيستيم و چيزی نمی دانيم و در موضوع اين گروگان گيری فقط با دولت پاکستان در ارتباط هستيم.

اميری در ادامه گفت که مقامات پاکستانی از موضوع گروگان گرفته شدن مرزبانان کشورمان توسط گروهک تروريستی ابراز تاسف کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016