سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژنرال السيسی برای رياست جمهوری مصر نامزد می شود

يورونيوز ـ ژنرال عبدل فتاح السيسی، فرمانده ارتش مصر و قوی ترين مرد اين کشور پس از خلع محمد مرسی، روز سه شنبه برای اولين بار بطور روشن اعلام کرد که قصد شرکت در انتخابات رياست جمهوری مصر را دارد.

او طی سخنانی در قاهره گفت نمی تواند به درخواست مردم از او برای نامزدی در انتخابات رياست جمهوری «نه» بگويد و نمی تواند در زمانی که اکثريت مردم خواهان شرکت او هستند به آنها پشت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژنرال السيسی که به نقل از خبرگزاری دولتی مِنا، هم اکنون محبوب ترين شخصيت سياسی مصر محسوب می شود اعلام کرده که در روزهای آتی اقدامات رسمی برای شرکت در انتخابات رياست جمهوری را انجام خواهد داد.

نامزدی او هنگامی رسمی خواهد شد که بر اساس قانون مصر ابتدا آقای السيسی از سمت خود به عنوان معاون نخست وزير و زير دفاع اين کشور استعفا دهد.

اولين بار در ماه ژانويه و در زمان برگزاری جشن سومين سالگرد انقلاب مصر و برکناری حسنی مبارک از قدرت بود که هزاران نفر از طرفداران آقای السيسی از او خواستند رياست جمهوری اين کشور را بر عهده بگيرد.

قرار است انتخابات رياست جمهوری مصر در بهار آينده برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016