سه شنبه 20 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد رهبر در دانشگاه تهران ماندنی شد

تهران- ايرنا- فرهاد رهبر گفت: از فردا (چهارشنبه) به عنوان عضو هيات علمی دانشگاه تهران، در دانشکده علوم اقتصادی اين دانشگاه تدريس خود را ادامه می دهم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سابق دانشگاه تهران عصر سه شنبه در گفت و گويی کوتاه با خبرنگار حوزه دانشگاه ايرنا در پاسخ به اين سوال که بعد از پايان رياست بر دانشگاه تهران چه شغل و سمتی خواهيد داشت؟ گفت: شما می توانيد از فردا به دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه تهران بيايد و من را ببينيد که مشغول تدريسم .

فرهاد رهبر طی شش سال گذشته رياست دانشگاه تهران را برعهده داشت ولی ماه گذشته جای خود را به محمدحسين اميد معاون مالی و اداری وزير علوم داد.

بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مراسم توديع فرهاد رهبر از رياست دانشگاه تهران انجام شد.

در اين مراسم علاوه بر رضا فرجی دانا وزير علوم، تحقيقات و فناوری، علی طيب نيا وزير امور اقتصادی و دارايی، محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان، ابراهيم خدايی رييس سازمان سنجش، اعضای هيات امنا و هيات علمی دانشگاه تهران، برخی از روسای دانشکده های اين دانشگاه و تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی نيز حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016