چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرونده ۱۶۰ ميليارد ريالی قاچاق کالا در کرمان

کرمان - ايرنا - بازپرس شعبه شش دادسرای عمومی وانقلاب کرمان گفت: پرونده ۱۶۰ ميليارد ريالی قاچاق کالا هم اکنون در اين شعبه در حال رسيدگی است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ˈيداله سپهریˈ افزود: در رابطه با اين پرونده چهار نفر از کارمندان اداره پست در بازداشت هستند و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی، اظهار داشت: در اين پرونده چهار نفر از کارمندان پست ضمن تبانی با يک تاجر در تهران، اقدام به حمل کالا از بندرعباس به يکی از شهرهای جنوبی کرمان و اين کالاها را بدون پرداخت عوارض گمرکی از طريق پست آن شهرستان به تهران ارسال می کردند.

سپهری با تاکيد بر اينکه دو واسطه حمل اين کالاها و تحويل آنها به پست نيز دستگير شده اند، عنوان کرد: در مجموع ۳۳۰ تن کالای قاچاق در مدت دو سال که عمدتا پوشاک خارجی بوده، بدون پرداخت عوارض گمرکی به تهران منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اين پرونده در حال حاضر به عنوان دريافت رشوه، تحصيل مال نامشروع و حمل کالای قاچاق در دست بررسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016