شنبه 24 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو کشته در درگيری های خارکيف

يورونيوز ـ هواداران و مخالفان روسيه در شهر خارکيف اوکراين، جمعه شب با يکديگر درگير شدند. به گزارش وزارت کشور اوکراين، در اين درگيری ها که در نزديکی دفتر حزب ملی گرای اوکراين روی داده، دو نفر به ضرب گلوله جان خود را از دست داده و يک مامور پليس و دست کم چهار شهروند مجروح شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



پليس اين شهر همچنين سی نفر از هر دو جناح را بازداشت کرده و به يک گروگانگيری پايان داده است. اطلاعاتی از کم و کيف اين گروگانگيری و هويت عاملان آن در دست نيست. وزارت کشور اوکراين اعلا کرده هر دو گروه عليه يکديگر دست به سلاح گرم برده اند.

خارکيف که در زبان روسی خارکوف نام دارد، دومين شهر بزرگ اوکراين و واقع در شرق اين کشور است. مقامات اوکراين روسيه را به تحريک جمعيت روس زبان اين شهر متهم کرده و مدعی هستند اين کشور می خواهد با بهانه قرار دادن خشونت عليه روس زبانان اين منطقه، برای تصرف اين شهر دليل بتراشد. خارکيف و دونتسک، ديگر شهر با اکثريت روس زبان، اين روزها صحنه درگيری های خونين هواداران و مخالفان روسيه بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016