شنبه 24 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله جاسبی دوباره به دانشگاه آزاد بازگشت

خبرگزاری تسنيم: در سومين جلسه هيئت مؤسس دانشگاه آزاد، عبدالله جعفرعلی جاسبی به عنوان عضو هيئت‌امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنيم، سومين جلسه هيئت مؤسس دانشگاه آزاد در سال ۹۲ به‌ رياست آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و با حضور اعضای هيئت مؤسس حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، حجت الاسلام سيدحسن خمينی، عبدالله جعفرعلی جاسبی، حجت‌الاسلام محسن قمی و حميد ميرزاده در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام تشکيل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اين جلسه گزارش دبيرخانه در مورد کارايی و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد در سال ۹۱ و مقايسه آن با سال‌های ۸۹ و ۹۰ مطرح و هيئت مؤسس از کاهش عملکرد و کارايی علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد در سال ۹۱ نسبت به سال‌های ۸۹ و ۹۰ اظهار تأسف کرد و مقرر شد اين گزارش به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.

در اين جلسه به‌استناد بند ۲ ماده ۱۰ اساسنامه دانشگاه آزاد عبدالله جعفرعلی جاسبی به عنوان عضو هيئت امنای دانشگاه انتخاب شد.

در پايان جلسه نيز تقويم جلسات هيئت مؤسس در سال ۹۲ به تصويب رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016