دوشنبه 26 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيفرخواست برای معاون اول احمدی نژاد صادر شد

صدای آمريکا ـ سرپرست دادگاه های کيفری استان تهران روز دوشنبه از صدور کيفرخواست برای محمدرضا رحيمی ، معاون محمود احمدی نژاد خبر داد.

به گفته قاضی محسن افتخاری پس از صدور کيفرخواست، پرونده به دادگاه کيفری استان تهران ارسال شده تا برای رسيدگی در اختيار يکی از شعبه های اين مرجع قضايی قرار گيرد. کيفرخواست بيانيه دادستان عليه متهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن افتخاری از ذکر اتهام های معاون رئيس جمهوری پيشين خودداری کرد.

با آغاز محاکمه متهمان پرونده اختلاس از بيمه ايران و استانداری، متهمان چنديد بار از او نام بردند اما او هيچ گاه به عنوان متهم مطرح نشد. در زمان دستگيری اخلالگران بازار ارز نيز نام او به ميان آمد اما قوه قضائيه آن راتاييد نکرد.

پس ا ز آن که علی مطهری در انتقاد از قوه قضائيه به طولانی شدن پرونده اختلاس از بيمه اعتراض کرد، در دی ماه سال ۱۳۹۲ دادستان تهران اعلام کرد که از محمد رضا رحيمی بازجويی شده و او تا تشکيل دادگاه با سپردن وثيقه متناسب با اتهام خود آزاد است.

پس از آن نيز در روز ۱۲ اسفند سخنگوی قوه قضائيه و دادستان کل کشور، صدور قرار مجرميت برای يکی از مسئولان دولت سابق را تاييد کرد. غلام حسين محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی درباره اتهام او در پرونده های بيمه و ارز، و در کل داشتن بيشاز بيست مورد اتهام گفت:« اصل موضوع صحيح است و قرار مجرميت صادر شده.» با اين حال او از گفتن تعداد اتهام ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت اگر می دانست هم نمی توانست بگويد.

محمود احمدی نژاد اعضای کابينه را خط قرمز خود اعلام کرده و از آنان در برابر اتهام ها حمايت می کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016