چهارشنبه 28 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی اشتون: شامی در کار نبود که لغو شود، این عادی است که نشست هایی این چنین با فعالان اجتماعی داشته باشیم

به گزارش ایرنا، سخنگوی کاترین اشتون گفت که دیدارهای مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درتهران با وزیر امور خارجه ایران هماهنگ نشده بود.

مایکل مان ظهر سه شنبه در نخستین نشست خبری خود در وین با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدارهای اشتون در تهران گفت: دراین باره سوء تفاهم هایی ایجاد شده که در ملاقات امروز صبح اشتون و ظریف برای چند دقیقه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مان افزود: این عادی است که نشست هایی این چنین در سفر ها داشته باشیم . این دیدارها هم در روز جهانی زن انجام شد ولی با وزارت امور خارجه ایران دراین زمینه هماهنگ نشده بود.

سخنگوی اشتون مذاکرات ایران و 1+5 را تا این زمان دلگرم کننده توصیف کرد و گفت: پیشرفت خوبی در مذاکرات داشته ایم که دلگرم کننده است. می خواهیم هرچه زودتر به توافق نهایی برسیم ولی پیش بینی نمی کنم که این توافق چه زمانی خواهد بود.

وی این مذاکرات را سخت و پیچیده ارزیابی کرد و افزود: ولی پیشرفتی که تا این زمان حاصل شده باعث دلگرمی ما است.

در همین حال به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مایکل‌مان»‌ سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که قراری برای شام میان «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران و «کاترین اشتون» نبود و اشتون و ظریف به تازگی در تهران دیدار کرده بودند و نیاز چندانی برای این دیدار اخیر نبود.

او گفت: «نماینده ارشد اروپا آخر هفته گذشته در ایران بود و زمان زیادی را با وزیر خارجه ایران گذراند و از این رو نیازی برای برگزاری شام کاری در این دوره نبود. (اشتون) مشغول کار با تیم خود است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016